Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

# ZWROT TOWARU

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 30 dni na odstąpienie od umowy. Jeśli jesteś Przedsiębiorcą – Konsumentem w rozumieniu Regulaminu – również możesz odstąpić od umowy.

Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?

  1. Masz 30 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów.
  2. Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:
    • pisemnie na adres firmy: AMH sp. z o. o., ul. Wejherowska 5D, 84-100 Puck, Polska;
    • w formie elektronicznej na adres: kontakt@i-cc.pl;
    • lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 600 160 147
  3. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres:

Studio Bay
ul. Wejherowska 5D
84-100 Puck
Polska

Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten Formularz Zwrotu. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.

FORMULARZ ZWROTU

WAŻNE!!!
Nie przyjmujemy zwrotów nadawanych za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz za pobraniem!

  1. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.
  2. Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkt nie wpłynął nie na właściwości.
  3. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.

W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@i-cc.pl – z pewnością Ci pomożemy.

# REKLAMACJE

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  • pisemnie na adres firmy: AMH sp. z o. o., ul. Wejherowska 5D, 84-100 Puck, Polska;
  • w formie elektronicznej na adres: kontakt@i-cc.pl;
  • w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 600 160 147

Zachęcamy do skorzystania z naszego Formularza Reklamacji.

FORMULARZ REKLAMACJI