Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
# ZWROT TOWARU
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 30 dni na odstąpienie od umowy. Jeśli jesteś Przedsiębiorcą – Konsumentem w rozumieniu Regulaminu – również możesz odstąpić od umowy.
Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?
- Masz 30 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów.
- Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:
- pisemnie na adres firmy: AMH sp. z o. o., ul. Wejherowska 5D, 84-100 Puck, Polska;
- w formie elektronicznej na adres: kontakt@i-cc.pl;
- lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 600 160 147
- W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres:
Studio Bay
ul. Wejherowska 5D
84-100 Puck
Polska
Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten Formularz Zwrotu. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.
WAŻNE!!!
Nie przyjmujemy zwrotów nadawanych za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz za pobraniem!
- Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.
- Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkt nie wpłynął nie na właściwości.
- Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.
W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@i-cc.pl – z pewnością Ci pomożemy.
# REKLAMACJE
Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres firmy: AMH sp. z o. o., ul. Wejherowska 5D, 84-100 Puck, Polska;
- w formie elektronicznej na adres: kontakt@i-cc.pl;
- w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 600 160 147
Zachęcamy do skorzystania z naszego Formularza Reklamacji.