FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Spis treści:
- Które łóżko jest lżejsze: aluminiowe czy drewniane?
- Nie otrzymałam wszystkich zamówionych produktów
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Nie otrzymałam paragonu / FV
- Kiedy mogę liczyć na darmową dostawę?
- Otrzymałam uszkodzony produkt
- Czy mogę wymienić produkt na inny?
- Ile mam czasu na zwrot produktu?
- Jak dokonać zwrotu?
- Czy robiąc większe zakupy mogę liczyć na rabat?
- Chciałabym nawiązać współpracę
- Masz pytania bez odpowiedzi?
Które łóżko jest lżejsze: aluminiowe czy drewniane?
Różnica wagi na korzyść łóżka aluminiowego to około 1 kg. Łóżko aluminiowe waży około 10 kg (z akcesoriami: zagłówek, podramiennik przedni i 2 podłokietniki boczne waga to około 13 kg). Łóżko drewniane waży około 11 kg (z akcesoriami: zagłówek, podramiennik przedni i 2 podłokietniki boczne waga to około 14 kg).
Nie otrzymałam wszystkich zamówionych produktów, co się stało?
Z reguły każdy produkt wchodzący w skład zamówienia wysyłamy jako niezależna paczka. Niestety nie zawsze całość zamówienia dociera do Odbiorcy jednego dnia – wszystko zależy od firmy kurierskiej i ich logistyki. Zdarzały się przypadki, w których dwie paczki z tego samego zamówienia doręczało dwóch kurierów. Niektóre produkty ze względu na swoje gabaryty są wysyłane w kilku paczkach – na przykład lampa 2w1 zajmuje aż 3 paczki.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście, wystawiamy faktury VAT. Dokument zakupu znajdzie się w przesyłce, razem z zakupionym towarem.
Nie otrzymałam paragonu / FV
Dokumenty zakupu przesyłamy drogą e‑mailową na adres podany przy składaniu zamówienia. Zdarza się, że poczta z załącznikiem trafia do spamu, dlatego sprawdź folder „spam”. E‑maile wysyłane są automatycznie, ale jeśli mail z dowodem zakupu nie dotrze, prosimy o kontakt na adres e‑mail: kontakt@i-cc.pl lub telefonicznie pod numerem 600 160 147.
Kiedy mogę liczyć na darmową dostawę?
Darmową dostawą premiujemy produkty Studio Bay. Szczegółowe informacje dotyczące warunków dostawy znajdziesz Pobierz formularz odstąpienia od umowy (PDF) .
Otrzymałam uszkodzony produkt
Przed odebraniem przesyłki od firmy kurierskiej zawsze sprawdź, czy przesyłka nie została uszkodzona w trakcie transportu. Jeśli na kartonie widać ślady uszkodzenia zewnętrznego, możesz odmówić przyjęcia przesyłki i skontaktować się z nami mailowo na adres: kontakt@i-cc.pl (warto zaznaczyć w tytule, że chodzi o uszkodzoną w transporcie przesyłkę).
Po pokwitowaniu odbioru paczki zalecamy otwarcie przesyłki w obecności kuriera i w wypadku stwierdzenia uszkodzenia wynikającego z transportu spisanie protokołu szkody i poproszenie kuriera o podpis – taki dokument stanowi podstawę do późniejszej reklamacji. Jeżeli spisanie protokołu nie jest możliwe, prosimy o sporządzenie dokładnych zdjęć uszkodzenia i wysłanie ich do nas drogą elektroniczną.
W razie pytań prosimy o kontakt na adres e‑mail: kontakt@i-cc.pl lub telefoniczny pod numerem 600 160 147.
Czy zakupiony produkt mogę wymienić na inny?
Tak. W takim przypadku procedura jest identyczna jak przy zwrocie towaru, przy czym koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Jeśli drugi produkt jest droższy prosimy o dopłatę, jeśli tańszy, zwracamy różnicę. Drugi produkt wysyłamy po otrzymaniu produktu zwracanego.
Ile mam czasu na zwrot produktu?
W przypadku zamówień detalicznych na zwrot masz do 30 dni od daty zakupu (okres ten liczy się od daty wystawienia paragonu/FV). Więcej na temat zwrotów i reklamacji przeczytasz TUTAJ.
Jak dokonać zwrotu?
Prosimy zacząć od pobrania i wypełnienia Pobierz formularz odstąpienia od umowy (PDF) .
Zwrot odbywa się na koszt Kupującego. Więcej na temat zwrotów i reklamacji przeczytasz TUTAJ.
Czy robiąc większe zakupy mogę liczyć na rabat?
Tak, ale żeby obliczyć wartość rabatu musimy znać kwotę potencjalnych zakupów (najlepiej przesłać e‑mail z potencjalną listą pożądanych produktów na adres kontakt@i-cc.pl).
Chciałabym nawiązać współpracę z Waszą firmą
Bardzo się cieszymy ;) Trafiłaś pod właściwy adres. Współpracujemy z firmami szkoleniowymi z branży kosmetycznej oraz rehabilitacyjnej, a także ze stylistkami zajmującymi się stylizacją rzęs, makijażem permanentnym oraz zabiegami medycyny estetycznej. Naszą ofertę kierujemy również do osób prowadzących szkolenia, w celach dystrybucji oraz firm zainteresowanych zakupami hurtowymi.
Kontakt: kontakt@i-cc.pl lub 600 160 147.
Masz pytania, na które nie znalazłaś odpowiedzi?
Napisz do nas lub zadzwoń:
e‑mail: kontakt@i-cc.pl
telefon: 600 160 147 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00–13:00)