Regulamin gwarancji Door to Door
Zasady Gwarancji Door-to-Door
Spis treści:
ZASADY GWARANCJI DOOR TO DOOR
WWW.I-CC.PL
I. WSKAZANIE RZECZY, KTÓREJ DOTYCZY GWARANCJA
Niniejsze zasady gwarancji znajdują zastosowanie do lamp kosmetycznych marki Veluxa oraz i-coucou zbywanych przez AMH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie przy ulicy Zajęczej 15, 00-351 Warszawa, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001032030, NIP: 5252953630, REGON: 52511993800000, BDO:000626043 (dalej: Gwarant) za pośrednictwem sklepu internetowego należącego do Gwaranta tj. www.i-cc.pl, z wyłączeniem lamp kosmetycznych wyżej wskazanych marek zbywanych za pośrednictwem zakładki OUTLET (dalej: Produkt/towar).
Celem gwarancji Door-to-Door jest zapewnienie sprawnej obsługi reklamacyjnej poprzez:
- Odbiór wadliwego Produktu przez Gwaranta,
- Jednoczesne przekazanie Klientowi lampy zastępczej na czas rozpatrywania zgłoszenia i ewentualnej naprawy,
- Odbiór lampy zastępczej po zakończeniu procesu gwarancyjnego i zwrocie naprawionego Produktu,
tak, aby Klient przez cały czas trwania procedury gwarancyjnej dysponował sprawnym produktem.
II. WARUNKI GWARANCJI
- Gwarantem jakości jest AMH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie przy ulicy Zajęczej 15, 00-351 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001032030, NIP: 5252953630, REGON: 52511993800000, BDO:000626043;
- Gwarancja udzielona jest wyłącznie na lampy kosmetyczne wskazane w punkcie I niniejszych zasad gwarancji sprzedanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem sklepu internetowego Gwaranta prowadzonego pod domeną www.i-cc.pl, z zastrzeżeniem, że gwarancja obejmuje wyłącznie lampy zakupione po dniu 01 lipca 2025 roku;
- Z Gwarancji mogą skorzystać zarówno konsumenci, jak i również przedsiębiorcy;
- Gwarancją są objęte jedyne te Produkty, do których dołączono kartę gwarancyjną;
- Gwarant ponosi odpowiedzialność za wady tkwiące w rzeczy sprzedanej:
- za wady fizyczne wskazanych w dokumencie lamp – w okresie 12 miesięcy, liczonych od daty zawarcia umowy sprzedaży (czyli daty zakupu Produktu).
III. SPOSÓB ROZPATRYWANIA ROSZCZEŃ Z TYTUŁU GWARANCJI
- Reklamacje z tytułu gwarancji można składać w dowolny sposób, przy czym – celem przyspieszenia procedury – Gwarant rekomenduje składanie reklamacji:
- pisemnie na adres siedziby Gwaranta, tj. ul. Wejherowska 5D, 84-100 Puck, z dopiskiem „Gwarancja”;
- w formie dokumentowej, za pośrednictwem e-maila na adres kontakt@i-cc.pl;
- telefonicznie: +48 600 160 147;
- za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w sklepie internetowym.
- Każda reklamacja powinna obligatoryjnie zawierać:
- imię i nazwisko Klienta;
- opis wady produktu;
- datę i okoliczności dostrzeżenia wady;
- wskazanie daty zakupu;
- dane kontaktowe Klienta.
- Do zgłoszenia należy dołączyć skan dowodu zakupu.
- Gwarant rekomenduje dołączenie dokumentacji zdjęciowej lub nagrań.
- Gwarant zobowiązuje się odebrać produkt na swój koszt w ciągu 5 dni.
- W dniu odbioru Klient otrzyma lampę zastępczą.
- Klient zobowiązuje się spakować produkt w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem.
- Możliwe jest przekazanie tylko części produktu, jeśli jest to technicznie możliwe.
- Gwarant odpowie na zgłoszenie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania produktu.
- Wady zostaną usunięte w ciągu 14 dni roboczych lub produkt zostanie wymieniony.
- Po zakończeniu procesu Gwarant ustali termin odbioru lampy zastępczej i zwrotu naprawionego produktu.
- Klient musi zwrócić lampę zastępczą w stanie niepogorszonym.
- W przypadku braku zwrotu lub uszkodzenia lampy zastępczej Gwarant może obciążyć Klienta jej wartością.
IV. ODMOWA UZNANIA REKLAMACJI
Gwarant odmawia uznania reklamacji m.in. w przypadku:
- Użytkowania rzeczy niezgodnie z przeznaczeniem,
- Uszkodzenia z winy Klienta lub osób trzecich,
- Wady wynikającej z normalnego zużycia,
- Braku dowodu zakupu,
- Dostarczenia rzeczy niekompletnej,
- Wady innej niż materiałowa lub produkcyjna,
- Uszkodzeń z powodu nieprawidłowej konserwacji,
- Produktów z zakładki Outlet,
- Ingerencji osób nieuprawnionych w produkt.
V. WADY, KTÓRE NIE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ JAKOŚCI
Gwarancją jakości nie są objęte wady:
- Możliwe do stwierdzenia w chwili zakupu,
- Powstałe wskutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem,
- Spowodowane brakiem pielęgnacji,
- Powstałe z winy Klienta lub osób trzecich,
- Powstałe na skutek siły wyższej,
- Spowodowane próbą samodzielnej naprawy,
- Będące uszkodzeniami mechanicznymi.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Ilekroć w niniejszym dokumencie mowa jest o Kliencie, termin ten należy interpretować zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego.
Gwarant zobowiązuje się usunąć wadę lub wymienić produkt na nowy w terminie 14 dni od przyjęcia reklamowanego produktu.
W przypadku produktu wycofanego z produkcji Gwarant może dokonać zwrotu ceny sprzedaży.
Gwarancja nie wpływa na prawa wynikające z niezgodności towaru z umową.