Regulamin gwarancji Door to Door

Zasady Gwarancji Door-to-Door

Spis treści:

ZASADY GWARANCJI DOOR TO DOOR

WWW.I-CC.PL

I. WSKAZANIE RZECZY, KTÓREJ DOTYCZY GWARANCJA

Niniejsze zasady gwarancji znajdują zastosowanie do lamp kosmetycznych marki Veluxa oraz i-coucou zbywanych przez AMH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie przy ulicy Zajęczej 15, 00-351 Warszawa, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001032030, NIP: 5252953630, REGON: 52511993800000, BDO:000626043 (dalej: Gwarant) za pośrednictwem sklepu internetowego należącego do Gwaranta tj. www.i-cc.pl, z wyłączeniem lamp kosmetycznych wyżej wskazanych marek zbywanych za pośrednictwem zakładki OUTLET (dalej: Produkt/towar).

Celem gwarancji Door-to-Door jest zapewnienie sprawnej obsługi reklamacyjnej poprzez:

  1. Odbiór wadliwego Produktu przez Gwaranta,
  2. Jednoczesne przekazanie Klientowi lampy zastępczej na czas rozpatrywania zgłoszenia i ewentualnej naprawy,
  3. Odbiór lampy zastępczej po zakończeniu procesu gwarancyjnego i zwrocie naprawionego Produktu,

tak, aby Klient przez cały czas trwania procedury gwarancyjnej dysponował sprawnym produktem.

II. WARUNKI GWARANCJI

  1. Gwarantem jakości jest AMH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie przy ulicy Zajęczej 15, 00-351 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001032030, NIP: 5252953630, REGON: 52511993800000, BDO:000626043;
  2. Gwarancja udzielona jest wyłącznie na lampy kosmetyczne wskazane w punkcie I niniejszych zasad gwarancji sprzedanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem sklepu internetowego Gwaranta prowadzonego pod domeną www.i-cc.pl, z zastrzeżeniem, że gwarancja obejmuje wyłącznie lampy zakupione po dniu 01 lipca 2025 roku;
  3. Z Gwarancji mogą skorzystać zarówno konsumenci, jak i również przedsiębiorcy;
  4. Gwarancją są objęte jedyne te Produkty, do których dołączono kartę gwarancyjną;
  5. Gwarant ponosi odpowiedzialność za wady tkwiące w rzeczy sprzedanej:
  1. za wady fizyczne wskazanych w dokumencie lamp – w okresie 12 miesięcy, liczonych od daty zawarcia umowy sprzedaży (czyli daty zakupu Produktu).

III. SPOSÓB ROZPATRYWANIA ROSZCZEŃ Z TYTUŁU GWARANCJI

  1. Reklamacje z tytułu gwarancji można składać w dowolny sposób, przy czym – celem przyspieszenia procedury – Gwarant rekomenduje składanie reklamacji:
    1. pisemnie na adres siedziby Gwaranta, tj. ul. Wejherowska 5D, 84-100 Puck, z dopiskiem „Gwarancja”;
    2. w formie dokumentowej, za pośrednictwem e-maila na adres kontakt@i-cc.pl;
    3. telefonicznie: +48 600 160 147;
    4. za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w sklepie internetowym.
  2. Każda reklamacja powinna obligatoryjnie zawierać:
    1. imię i nazwisko Klienta;
    2. opis wady produktu;
    3. datę i okoliczności dostrzeżenia wady;
    4. wskazanie daty zakupu;
    5. dane kontaktowe Klienta.
  3. Do zgłoszenia należy dołączyć skan dowodu zakupu.
  4. Gwarant rekomenduje dołączenie dokumentacji zdjęciowej lub nagrań.
  5. Gwarant zobowiązuje się odebrać produkt na swój koszt w ciągu 5 dni.
  6. W dniu odbioru Klient otrzyma lampę zastępczą.
  7. Klient zobowiązuje się spakować produkt w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem.
  8. Możliwe jest przekazanie tylko części produktu, jeśli jest to technicznie możliwe.
  9. Gwarant odpowie na zgłoszenie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania produktu.
  10. Wady zostaną usunięte w ciągu 14 dni roboczych lub produkt zostanie wymieniony.
  11. Po zakończeniu procesu Gwarant ustali termin odbioru lampy zastępczej i zwrotu naprawionego produktu.
  12. Klient musi zwrócić lampę zastępczą w stanie niepogorszonym.
  13. W przypadku braku zwrotu lub uszkodzenia lampy zastępczej Gwarant może obciążyć Klienta jej wartością.

IV. ODMOWA UZNANIA REKLAMACJI

Gwarant odmawia uznania reklamacji m.in. w przypadku:

  1. Użytkowania rzeczy niezgodnie z przeznaczeniem,
  2. Uszkodzenia z winy Klienta lub osób trzecich,
  3. Wady wynikającej z normalnego zużycia,
  4. Braku dowodu zakupu,
  5. Dostarczenia rzeczy niekompletnej,
  6. Wady innej niż materiałowa lub produkcyjna,
  7. Uszkodzeń z powodu nieprawidłowej konserwacji,
  8. Produktów z zakładki Outlet,
  9. Ingerencji osób nieuprawnionych w produkt.

V. WADY, KTÓRE NIE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ JAKOŚCI

Gwarancją jakości nie są objęte wady:

  1. Możliwe do stwierdzenia w chwili zakupu,
  2. Powstałe wskutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem,
  3. Spowodowane brakiem pielęgnacji,
  4. Powstałe z winy Klienta lub osób trzecich,
  5. Powstałe na skutek siły wyższej,
  6. Spowodowane próbą samodzielnej naprawy,
  7. Będące uszkodzeniami mechanicznymi.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Ilekroć w niniejszym dokumencie mowa jest o Kliencie, termin ten należy interpretować zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego.

Gwarant zobowiązuje się usunąć wadę lub wymienić produkt na nowy w terminie 14 dni od przyjęcia reklamowanego produktu.

W przypadku produktu wycofanego z produkcji Gwarant może dokonać zwrotu ceny sprzedaży.

Gwarancja nie wpływa na prawa wynikające z niezgodności towaru z umową.